Σύντομη περιγραφή μαθήματος: Θεωρία και πρακτική εφαρμογή σχεδίασης εύχρηστων διεπαφών ανθρώπου - μηχανής. Ανθρωποκεντρική σχεδίαση και αξιολόγηση ευχρηστίας διεπαφών. Τύποι διεπαφών και αρχές οπτικής σχεδίασης. Νέες τεχνολογίες αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή.
- Διδάσκων/ουσα: Διου Χρηστος
- Διδάσκων/ουσα: Παπαχρήστος Νικηφόρος
- Διδάσκων/ουσα: Μπέλλου Ιωάννα
Σκοπός του μαθήματος είναι η θεωρητική εξέταση και κριτική ανάλυση ζητημάτων που αναφέρονται σε κύριες σχολές - παραδείγματα θεωρίας και πράξης της επιστήμης της Παιδαγωγικής και η πρακτική κατανόηση της αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο πλαίσιο αυτών των παιδαγωγικών παραδειγμάτων με έμφαση στην ακαδημαϊκή – τεχνοκρατική οπτική.
- Διδάσκων/ουσα: Μπιρμπίλη Μαρία
Εισαγωγικές Γραπτές εξετάσεις για το ΔΠΜΣ "Τεχνολογιες Μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής"
- Διδάσκων/ουσα: Μπαμίδης Παναγιώτης
- Διδάσκων/ουσα: Μικρόπουλος Αναστάσιος
- Διδάσκων/ουσα: Χατζηλεοντιάδης Λεόντιος
- Διδάσκων/ουσα: Ζαχαρής Γεώργιος
- Διδάσκων/ουσα: Μπαμίδης Παναγιώτης
- Διδάσκων/ουσα: Μικρόπουλος Αναστάσιος
- Διδάσκων/ουσα: Χατζηλεοντιάδης Λεόντιος
- Διδάσκων/ουσα: Dias Sofia
- Διδάσκων/ουσα: Σοφία Χατζηλεοντιάδου
- Διδάσκων/ουσα: Χαρισης Βασιλειος
- Διδάσκων/ουσα: Χατζηλεοντιάδης Λεόντιος
Το μάθημα περιλαμβάνει μια σύντομη εισαγωγή στις επιστημολογικές προϋποθέσεις της επιστημονικής έρευνας. Στη συνέχεια αναπτύσσονται τα βασικά στοιχεία της ποσοτικής και της ποιοτικής έρευνας και των εργαλείων τους με έμφαση στις κοινωνικές επιστήμες και ειδικότερα στις επιστήμες της εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται και αναλύονται οι τεχνικές της περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής, ενώ οι φοιτητές ασκούνται στη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Το μάθημα περιλαμβάνει 39 ώρες δια ζώσης διδασκαλίας και εξ αποστάσεως ανατροφοδοτήσεις μέσω των εργαλείων σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας που παρέχονται από το ίδρυμα και το τμήμα. Οι θεματικές ενότητες που θα αναπτυχθούν είναι οι ακόλουθες: (α) Γενικά περί έρευνας – Επιστημολογικές προϋποθέσεις της έρευνας, (β) Εγκυρότητα, αξιοπιστία και ερευνητική δεοντολογία, (γ) Το Ερευνητικό σχέδιο (δ) Ερευνητικό ερώτημα – Υποθέσεις έρευνας, (ε) Τεκμηρίωση – Αναζήτηση πηγών, (στ)Δειγματοληψία- Μεταβλητές, (ζ) Ποσοτική έρευνα - Χρήση SPSS (Βασικές οδηγίες χρήσης), (η) Έρευνα επισκόπησης – Σχεδιασμός ερωτηματολογίου και ανάλυση των δεδομένων Περιγραφική και Επαγωγική Στατιστική.
- Διδάσκων/ουσα: Κυρίδης Αργύριος
- Διδάσκων/ουσα: Μιχάλης Ιωάννης
- Διδάσκων/ουσα: Αντωνίου Παναγιώτης
- Διδάσκων/ουσα: Δρατσιου Ιωαννα
- Διδάσκων/ουσα: Ζηλίδου Βασιλική
- Διδάσκων/ουσα: Καρτσιδης Παναγιωτης-Εμμανουηλ
- Διδάσκων/ουσα: Κωνσταντινιδης Ευδοκιμος
- Διδάσκων/ουσα: Μπαμίδης Παναγιώτης
- Διδάσκων/ουσα: Μπίλλης Αντώνης
- Διδάσκων/ουσα: Πανδριά Νίκη
- Διδάσκων/ουσα: Ρωμανοπούλου Ευαγγελία
- Διδάσκων/ουσα: Σαββιδης Θεοδωρος
- Διδάσκων/ουσα: Στυλιαδης Χαραλαμπος
- Διδάσκων/ουσα: Τσιτουρίδου Μελπομένη
- Διδάσκων/ουσα: Ζαχαρής Γεώργιος
- Διδάσκων/ουσα: Μικρόπουλος Αναστάσιος
- Διδάσκων/ουσα: Μπαμίδης Παναγιώτης
- Διδάσκων/ουσα: Μπιρμπίλη Μαρία
- Διδάσκων/ουσα: Χατζηνικολάου Κορνηλία
- Διδάσκων/ουσα: Χρυσοβεργης Βυρων
- Διδάσκων/ουσα: Μικρόπουλος Αναστάσιος
- Διδάσκων/ουσα: Χαρισης Βασιλειος
- Διδάσκων/ουσα: Μικρόπουλος Αναστάσιος
- Διδάσκων/ουσα: Μπαμίδης Παναγιώτης
Οι φοιτητές αναμένεται στα πλαίσια του μαθήματος:
- να κατανοήσουν θέματα που σχετίζονται με τη σχεδίαση, τη δημιουργία, την αξιολόγηση και τη διδακτική αξιοποίηση μαθησιακών αντικειμένων.
- να σχεδιάζουν, δημιουργούν και αξιολογούν εκπαιδευτικά σενάρια που αξιοποιούν μαθησιακά αντικείμενα.
- να προτείνουν/συντάσσουν σχέδια εκπαιδευτικής έρευνας σχετικά με τη σχεδίαση, χρήση και αξιολόγηση μαθησιακών αντικειμένων.
- Διδάσκων/ουσα: Νάτσης Αντώνιος
- Διδάσκων/ουσα: Βρέλλης Ιωάννης
- Διδάσκων/ουσα: Μικρόπουλος Αναστάσιος