- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Τυροπούλου Βενετία
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Δαρδαβέσης Θεόδωρος
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Κόκκαλη Σταματία
- Διδάσκων/ουσα: Παναγοπούλου Παρασκευή
- Διδάσκων/ουσα: Ταλιμτζη Περσεφονη
- Διδάσκων/ουσα: Τσαούση Γεωργία
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Χάιδιτς Άννα - Μπεττίνα
Σκοπός του υποχρεωτικού μαθήματος είναι η εισαγωγή στις βασικές έννοιες και τους στόχους της κοινωνικής και προληπτικής ιατρικής. Οι φοιτητές/τριες θα γνωρίσουν τα σύγχρονα νοσήματα που αναγνωρίζονται ως απειλές για τη δημόσια υγεία τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς. Θα κατανοήσουν τα μέτρα πρωτογενούς, δευτερογενούς και τριτογενούς πρόληψης των νοσημάτων με ιδιαίτερη έμφαση στην έγκαιρη αναγνώριση των παραγόντων κινδύνου. Θα εμβαθύνουν στους κοινωνικούς παράγοντες που προσδιορίζουν την υγεία και στις ανισότητες στην υγεία. Επιπρόσθετα, θα κατανοήσουν τους τρόπους με τους οποίους το περιβάλλον και οι πεποιθήσεις του ατόμου επηρεάζουν τις συμπεριφορές υγείας και την υγεία.
- Διδάσκων/ουσα: Δαρδαβέσης Θεόδωρος
- Διδάσκων/ουσα: Καχριμανίδου Μελανία
- Διδάσκων/ουσα: Ματιάκης Απόστολος
- Διδάσκων/ουσα: Παναγοπούλου Παρασκευή
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Τυροδήμος Ηλίας
- Διδάσκων/ουσα: Χατζηχρήστου Δημήτριος
Σκοπός του υποχρεωτικού μαθήματος είναι η εμβάθυνση στην έννοια της ποιότητας στη φροντίδα υγείας, καθώς και των βασικών χαρακτηριστικών της όπως αυτά περιγράφονται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά της ασφάλειας των ασθενών και των επαγγελματιών υγείας, της αποτελεσματικότητας, της αποδοτικότητας, της έγκαιρης παροχής, της ανθρωποκεντρικότητας και της ισοτιμίας στην παροχή φροντίδας υγείας. Οι φοιτητές/τριες θα γνωρίσουν τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την κατανόηση των πιθανών των παθογενειών στις παρεχόμενες υπηρεσίες φροντίδας υγείας, καθώς και τα εργαλεία για την παρακολούθηση των διακυμάνσεων των χαρακτηριστικών αυτών. Θα κατανοήσουν τις πιθανές αντιστάσεις στις προσπάθειες αλλαγής μέσα από την θεωρία της ψυχολογίας της αλλαγής. Τέλος, θα γνωρίσουν τα θεωρητικά μοντέλα στα οποία στηρίζεται η δημιουργία και εφαρμογή παρεμβάσεων για την βελτίωση της ποιότητας στη φροντίδα υγείας.
- Διδάσκων/ουσα: Δαρδαβέσης Θεόδωρος
- Διδάσκων/ουσα: Πουρζιτάκη Χρυσούλα
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
Σκοπός του υποχρεωτικού μαθήματος είναι η διδασκαλία των βημάτων σχεδιασμού μιας επιστημονικής μελέτης, καθώς και της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της. Οι φοιτητές/τριες θα εκπαιδευτούν στην αναζήτηση και στην κριτική αποτίμηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και στις βασικές αρχές σύνταξης ερευνητικού πρωτοκόλλου. Θα εξοικειωθούν με την παρουσίαση προφορικών και αναρτημένων ανακοινώσεων, με τη συγγραφή διπλωματικής εργασίας/διδακτορικής διατριβής και επιστημονικών άρθρων. Θα γνωρίσουν τα διαφορετικά ήδη επιστημονικών δημοσιεύσεων, αλλά και τη διαδικασία που ακολουθείται κατά την υποβολή ενός άρθρου για δημοσίευση, από την επιλογή περιοδικού μέχρι τη διαχείριση της αλληλογραφίας και τελικά τη δημοσίευση.
- Διδάσκων/ουσα: Τσίμτσιου Ζωή
- Διδάσκων/ουσα: Χουρδάκης Μιχαήλ