Το περιεχόμενο του Μαθήματος αφορά τις βασικές διαστάσεις που επηρεάζουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εκπαιδευτικής πολιτικής και τη διαχείριση της καινοτομίας στην εκπαίδευση.

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως στόχο την εξοικείωση των φοιτητών και φοιτητριών με ζητήματα που αφορούν στην οργάνωση και ανάπτυξη του θεσμικού πλαισίου που αφορά στη εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Ε). Συγκεκριμένα γίνονται αναφορές σε θεσμικά κείμενα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, συνθήκες, και αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου από το 1990 και έπειτα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο οργανωτικό (θεσμικό και πρακτικό) πλαίσιο για την εκπαίδευση έτσι όπως διαμορφώνεται διαχρονικά στα κράτη-μέλη της Ε.Ε στις εγγενείς διαφορές τους αλλά και στις ομοιότητες που υπάρχουν, με συγκεκριμένες αναφορές τόσο στις ιστορικές συνθήκες που επηρέασαν την ανάπτυξή του όσο και στους φορείς (κρατικούς και μη) οι οποίοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάληψη δράσης για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, την επαγγελματική κατάρτιση, την οργάνωση δομών που αφορούν στην τυπική εκπαίδευση και στην ενίσχυση της αντίληψης για τη Δια βίου Μάθηση στην Ευρώπη σήμερα. Επιπλέον δίνεται έμφαση σε όλα τα βασικά εργαλεία που η Ε.Ε προωθεί σε επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο τόσο την ανάλυση, ερμηνεία και κατανόησή τους όσο και την αξιολόγηση και την κριτική τους επισκόπηση. 

Το μάθημα ανήκει στο ΔΠΜΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση. Σας παρακαλώ να ενταχθεί σ'αυτήν την κατηγορία.