- Profesor: Γιαννίτσιου Ελένη
- Profesor: Μαθιουδάκης Ιάκωβος
Διπλωματική εργασία στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: “Δημόσιο Δίκαιο και Πολιτική Επιστήμη” της Νομικής Σχολής ΑΠΘ.
- Profesor: Βενιζέλος Ευάγγελος
- Profesor: Γώγος Κωνσταντίνος
- Profesor: Καμτσίδου Ιφιγένεια
- Profesor: Παπαδοπούλου Τριανταφυλλιά
- Profesor: Πικραμένος Μιχαήλ
- Profesor: Πρεβεδούρου Ευγενία
- Profesor: Συμεωνίδης Ιωάννης
- Profesor: Χρυσόγονος Κωνσταντίνος
- Profesor: Μάτσος Γεώργιος
- Profesor: Πανταζοπουλος Πετρος
- Profesor: Σαββαΐδου Αικατερίνη
Η συνταγματική ιστορία είναι σημαντική παράμετρος για την κριτική θεώρηση της σύγχρονης θεωρίας και πράξης του συνταγματικού δικαίου. Η καταγωγή των θεσμών και των συνταγματικών εννοιών ενσωματώνεται στο «παρόν» τους, που αποτελεί την κατάληξη μιας πορείας συνεχειών και ρήξεων και το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η συνισταμένη των αντιθέσεων και αντιφάσεων που προηγήθηκαν. Έτσι, στόχος των εργασιών και του μαθήματος είναι αφενός η μελέτη των συνταγματικών ζητημάτων που καθόρισαν την συγκρότηση, οργάνωση και εξέλιξη του ελληνικού κράτους, αφετέρου η κατανόηση των κοινωνικοπολιτικών συνθηκών που οδήγησαν στην διαμόρφωση και αποκρυστάλλωση του συνταγματικού πλαισίου λειτουργίας του
- Profesor: Καμτσίδου Ιφιγένεια
- Profesor: Κουρουνδης Χαραλαμπος
- Profesor: Μάτσος Γεώργιος
- Profesor: Πανταζοπουλος Πετρος
- Profesor: Σαββαΐδου Αικατερίνη
- Profesor: Μάτσος Γεώργιος
- Profesor: Πανταζοπουλος Πετρος
- Profesor: Σαββαΐδου Αικατερίνη
Το μάθημα του Συνταγματικού Δικαίου στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών αποβλέπει στην εμβάθυνση σε ζητήματα απόλαυσης και προστασίας των συνταγματικών δικαιωμάτων, καθώς και σε θέματα που αφορούν την λειτουργία των πολιτειακών θεσμών. Η διεύρυνση της ύλης του Συνταγματικού Δικαίου, η ανάπτυξη μιας ενδιαφέρουσας συνταγματικής νομολογίας και οι μεταβολές που η ευρωπαϊκή ενοποίηση επιφέρει στον τρόπο πρόσληψης και λειτουργίας του Συντάγματος, επιβάλλουν την διαμόρφωση μιας στέρεης μεθόδου προσέγγισης των σχετικών προβλημάτων. Η διδασκαλία του μαθήματος αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην ενίσχυση των σχετικών δεξιοτήτων των φοιτητών, ώστε αυτοί να μπορούν να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους για την αξιοποίηση των γνωστικών πηγών.
- Profesor: Βενιζέλος Ευάγγελος
- Profesor: Καμτσίδου Ιφιγένεια
- Profesor: Μαντζούφας Παναγιώτης
- Profesor: Παπαδοπούλου Τριανταφυλλιά
- Profesor: Χρυσόγονος Κωνσταντίνος