Πώς να στείλετε emails μέσω του elearning

Οδηγοί για διδάσκοντες/ διδάσκουσες > Βασική χρήση > Εργαλεία επικοινωνίας > Πώς να στείλετε emails μέσω του elearning

Τελευταία ενημέρωση: 20/5/2024


Το Quickmail, το plugin που υπάρχει στην πλατφόρμα elearning.auth.gr για να εξυπηρετεί την άμεση επικοινωνία των διδασκόντων/διδασκουσών με τους/τις εκπαιδευόμενους/εκπαιδευόμενες, βρίσκεται στην αριστερή στήλη της αρχικής σελίδας του μαθήματος.

Όταν στέλνετε ένα μήνυμα μέσω του Quickmail, οι εκπαιδευόμενοι/εκπαιδευόμενες το λαμβάνουν στον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλωθεί στο σύστημα. Έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν όποιον λογαριασμό επιθυμούν για την παραλαβή των μηνυμάτων τους από τις ρυθμίσεις του προφίλ τους.

quickmail menu1

Για να αποστείλετε ένα νέο email ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Eπιλέξτε «Δημιουργία νέου μηνύματος».

  • Στο πεδίο «Προς», μπορείτε να επιλέξετε τους αποδέκτες του μηνύματος σας έναν έναν ή ανά ομάδα ή ανά ρόλο. Αν θέλετε να λάβουν το μήνυμα όλοι οι εγγεγραμμένοι/εγγεγγραμμένες θα πρέπει να επιλέξετε Όλοι στο μάθημα. Αν θέλετε να εξαιρεθεί κάποιος/κάποια χρήστης/χρήστρια από την αποστολή του μηνύματος, τον/την επιλέγετε στο πεδίο «Εξαίρεση».

Στα Απεσταλμένα θα βρείτε όλα τα μηνύματα που έχετε στείλει μέσω Quickmail.

quickmail menu2

  • Συμπληρώνετε τα πεδία:
  • Θέμα : προσθέστε τον τίτλο του μηνύματος.

  • Σώμα : προσθέστε το μήνυμα προς αποστολή.

  • Συνημμένα αρχεία : μπορείτε προαιρετικά να προσθέσετε κάποιο αρχείο.

  • Υπογραφή : Επιλέγοντας το link θα μεταβείτε σε μια άλλη σελίδα όπου μπορείτε να δημιουργήσετε την υπογραφή σας, η οποία θα μπαίνει αυτόματα στο τέλος του μηνύματος που θα αποσταλεί.

  • Send at : Μπορείτε να ορίσετε μετεγενέστερη ημερομηνία και ώρα αποστολής του μηνύματος.

  • Λήψη μιας αναφοράς αποστολής : Επιλέγετε αν θα σας αποσταλεί αντίγραφο του μηνύματος που θα αποστείλετε.

Τέλος μπορείτε να αποστείλετε το μήνυμα ή να επιλέξετε να το αποθηκεύσετε ως πρόχειρο.

quickmail menu3