Τελευταία ενημέρωση: 2/10/2024
Ανάλογα με τον τρόπο που έχει δημιουργηθεί το μάθημα στο SIS επηρεάζεται και η λειτουργία της διδασκαλίας στο elearning.auth.gr. Υπάρχουν τα εξής σενάρια που πρέπει να γνωρίζει η Γραμματεία, ο Διδάσκοντας/Η Διδάσκουσα και η υποστήριξη του elearning για να συνεργαστούν μεταξύ τους στις ρυθμίσεις του μαθήματος ώστε να υποστηρίζει την διδασκαλία με τον καλύτερο τρόπο.
Η πιο απλή περίπτωση όπου έχουμε μια τάξη στο sis και ένα μάθημα στο elearning. Όλοι/όλες οι διδάσκοντες/διδάσκουσες που έχουν ανάθεση διδασκαλίας για το μάθημα στο sis, ορίζονται και διαχειριστές του μαθήματος στο Moodle. Αντίστοιχα όλοι/όλες οι φοιτητές/φοιτήτριες που δηλώνουν το μάθημα στο sis γίνονται φοιτητές/φοιτήτριες της τάξης και αντίστοιχα εγγράφονται στο moodle μάθημα. Ο τίτλος του μαθήματος στο Moodle θα παίρνει τον τίτλο της τάξης του sis.
Η περίπτωση όπου διαφορετικές τάξεις στο sis διδάσκονται τελικά σε ένα μάθημα στο elearning γιατί έχουν κοινή ύλη και ένα κοινό ακροατήριο φοιτητών/φοιτητριών. Αυτό το σενάριο χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις μαθημάτων από παλαιότερα προγράμματα σπουδών που πιθανώς έχουν το ίδιο όνομα, αλλά διαφορετικό κωδικό μαθήματος. Ο υπεύθυνος διδάσκοντας/η υπεύθυνη διδάσκουσα υποδεικνύει ποιές δευτερεύουσες τάξεις από τις αναθέσεις διδασκαλίας του θέλει να συνενωθούν με μία κύρια τάξη. Όλοι/όλες οι φοιτητές/φοιτήτριες των τάξεων που δηλώνουν κάποιο από αυτά τα μαθήματα στο sis εγγράφονται στο ίδιο moodle μάθημα ως ένα κοινό ακροατήριο διδασκαλίας. Μόνο οι διδάσκοντες/διδάσκουσες της κύριας τάξης στο sis, ορίζονται διαχειριστές του μαθήματος στο Moodle.
Η περίπτωση όπου έχουμε μία τάξη στο sis και πολλά μαθήματα στο elearning. Παρόλο που οι φοιτητές/φοιτήτριες γνωρίζουν ως ένα αυτό το μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους, ο διδάσκοντας/διδάσκουσα επιλέγει κατ’ εξαίρεση να δημιουργήσει διάφορα μαθήματα στο Moodle για να σπάσει την ύλη διδασκαλίας σε ενότητες ή να αναθέσει τμήματα σε συνδιδάσκοντες/συνδιδάσκουσες. Ο/Η υπεύθυνος διδάσκοντας/υπεύθυνη διδάσκουσα υποδεικνύει πόσα μαθήματα θα δημιουργηθούν στο Moodle και δίνει υπότιτλο σε καθένα από αυτά, ενώ ορίζει και τον/την συν-διδάσκοντα/διδάσκουσά του/της που θα τα διαχειρίζεται στο Moodle. Όλοι οι φοιτητές και όλες οι φοιτήτριες της τάξης που δηλώνουν το μάθημα στο sis εγγράφονται σε όλα τα μαθήματα που θα δημιουργηθούν στο Moodle ως ένα κοινό ακροατήριο διδασκαλίας. Αυτό το σενάριο πρέπει να αποφεύγεται γιατί οι φοιτητές/φοιτήτριες μπερδεύονται βλέποντας πολλαπλά μαθήματα στο Moodle που αφορούν όλα μία τάξη στο sis. Ο τίτλος του κάθε μαθήματος στο Moodle θα παίρνει τον τίτλο της τάξης του sis με ένα πρόσθετο διευκρινιστικό που ορίζει ο διδάσκοντας/η διδάσκουσα για κάθε ένα.
Στην περίπτωση αυτή έχουμε ένα μάθημα στο sis που ήδη αποτελείται από δύο ή παραπάνω υπο-μαθήματα, με ξεχωριστή βαθμολόγηση το καθένα, ποσόστωση στον υπολογισμό του τελικού βαθμού του σύνθετου μαθήματος και επιμερισμό των ECTS. Αυτό το σενάριο χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις μαθημάτων με σαφή διαχωρισμό μερών, που ίσως έχουν διαφορετικό/διαφορετική διδάσκοντα/διδάσκουσα, αλλά το ίδιο ακροατήριο φοιτητών/φοιτητριών, π.χ. Θεωρία και Εργαστήριο. Οι φοιτητές/φοιτήτριες δηλώνουν τα επί μέρους υπό-μαθήματα ξεχωριστά, αλλά στην αναλυτική βαθμολογία εμφανίζεται μόνο το σύνθετο μάθημα με έναν τελικό βαθμό. Στις περιπτώσεις του Σύνθετου Μαθήματος, δημιουργούνται στο sis τόσες τάξεις όσες και υπο-μαθήματα. Αντίστοιχα στο elearning δημιουργείται ο ίδιος αριθμός Moodle μαθημάτων, με διαχειριστές τους αντίστοιχους/αντίστοιχες διδάσκοντες/διδάσκουσες. Όλοι οι φοιτητές και όλες οι φοιτήτριες της τάξης που δηλώνουν τα υπο-μαθήματα στο sis εγγράφονται στα αντίστοιχα μαθήματα του Moodle ως ένα κοινό ακροατήριο διδασκαλίας. Ο τίτλος του κάθε μαθήματος στο Moodle θα παίρνει τον τίτλο της τάξης του αντίστοιχου υπο-μαθήματος.
Στην περίπτωση αυτή έχουμε ένα μάθημα στο sis που ήδη αποτελείται από δύο ή παραπάνω υπο-μαθήματα, με ξεχωριστή βαθμολόγηση το καθένα, ποσόστωση στον υπολογισμό του τελικού βαθμού του σύνθετου μαθήματος και επιμερισμό των ECTS. Αυτό το σενάριο χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις μαθημάτων με σαφή διαχωρισμό μερών, που ίσως έχουν διαφορετικό διδάσκοντα/διαφορετική διδάσκουσα, αλλά το ίδιο ακροατήριο φοιτητών/φοιτητριών, π.χ. Θεωρία και Εργαστήριο. Οι φοιτητές/φοιτήτριες δηλώνουν τα επί μέρους υπό-μαθήματα ξεχωριστά, αλλά στην αναλυτική βαθμολογία εμφανίζεται μόνο το σύνθετο μάθημα με έναν τελικό βαθμό. Στις περιπτώσεις του Σύνθετου Μαθήματος, δημιουργούνται στο sis τόσες τάξεις όσες και υπο-μαθήματα. Αντίστοιχα στο elearning δημιουργείται ο ίδιος αριθμός Moodle μαθημάτων, με διαχειριστές/διαχειρίστριες τους/τις αντίστοιχους/αντίστοιχες διδάσκοντες/διδάσκουσες. Όλοι/όλες οι φοιτητές/φοιτήτριες της τάξης που δηλώνουν τα υπο-μαθήματα στο sis εγγράφονται στα αντίστοιχα μαθήματα του Moodle ως ένα κοινό ακροατήριο διδασκαλίας. Ο τίτλος του κάθε μαθήματος στο Moodle θα παίρνει τον τίτλο του αντίστοιχου τμήματος τάξης του sis.
Σενάρια |
SIS Τάξη |
Moodle Μάθημα |
Διδάσκοντες/Διδάσκουσες |
Φοιτητές/Φοιτήτριες |
Απλή Τάξη |
1 |
1 |
Διδάσκοντες/ουσες τάξης σε Moodle μάθημα |
Κοινό ακροατήριο |
Συνένωση Τάξεων |
πολλές |
1 |
Διδάσκοντες/ουσεςκύριας τάξης σε Moodle μάθημα |
Κοινό ακροατήριο από φοιτητές/τριες όλων των τάξεων |
Διάσπαση Τάξης |
1 |
πολλά |
Διαφορετικοί/ές διδάσκοντες/ουσες σε κάθε Moodle μάθημα |
Κοινό ακροατήριο σε όλα τα Moodle μαθήματα |
Σύνθετο Μάθημα με Τάξεις |
πολλές |
πολλά |
Διαφορετικοί/ές διδάσκοντες/ουσες σε κάθε Moodle μάθημα |
Κοινό ακροατήριο σε όλα τα Moodle μαθήματα |
Τάξη με Τμήματα Τάξης |
1 |
πολλά |
Διαφορετικοί/ές διδάσκοντες/ουσες σε κάθε Moodle μάθημα |
Διαφορετικό ακροατήριο σε κάθε Moodle μάθημα |